Oktoberfest och mormorfest

2013-10-06 11:30:00
Kalas och festligheter
Ungefär direkt efter sista lektionen i fredags drog jag och några andra hem till Edvin för att förfesta. Där drack vi till "Roxanne" och byggde kortlekstorn, till exempel.
Efter ett tag gick vi ner till Chalmers för att gå på Oktoberfesten och dricka öl ur sejdlar. Ännu lite senare hamnade vi på Gasquen där jag fuldansade ända tills det blev dags att hinna med sista bussen hem.
På lördagen hade mormor en liten fest med findukning.
Kängorna åkte på för första gången för halvåret.
God mat. Nom, nom.
Eskil kom och villevara med.
Han blev genast populär. Och efter efterrätt och godis började gästerna åka hem och vi gick tillbaka hem. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0