Bokmässan

2013-09-29 21:34:00
Min Dag
Idag har jag cyklat fram och tillbaka för att ta mig in till Göteborg och bokmässan.
Jag hittade den här planschen hos Galago. Skrattar för mig själv var gång jag tänker på den. Den sätter någon slags "pricken över i:et". Tänker att jag ska hitta någon passande ram och så ska den få hänga på väggen i min bostad jag ska flytta till någon gång i framtiden.
Köpte utmärkta Nanna Johanssons utmärkta lilla bok "Hur man botar en feminist" och ett Zelda-album. Höll på att missa att gå av bussen på rätt busshållplats bara för att jag satt och läste på bussen hem.
Och så blev jag medlem hos Naturskyddsföreningen och fick den här boken som tack. Annars gick jag mest fram och tillbaka bland montrarna för att försöka hitta intressanta böcker och ämnen och för att försöka hitta tillbaka till montrar som jag tänkt återkomma till (ibland lättare sagt än gjort). Och när jag kände mig klar efter ungefär två timmar åkte jag hem igen för att plugga inför duggorna jag ska ha nu i veckan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0