NollKutbildning

2014-04-10 21:49:00
Min Dag
Den här helgen far jag och hela mitt bØf (och alla andra nollkommittéer på Chalmers) iväg på NollKutbildning så att vi kan göra den bästa mottagningen någonsin! Vi vet inte vart vi ska eller exakt vad vi kommer att göra, men så länge jag har bØf med mig tänker jag att det inte kan bli särskilt tråkigt.
 
Och när jag kommer hem igen ska jag packa upp för att sedan packa en ny resväska. Påsklov! <3
Men först ska jag bara ta mig igenom fredagens heldagslaboration.
 
(Var för övrigt toastmaster för första gången någonsin igår på en sittning vi i bØf för föreningarna på sektionen. Det gick bättre än förväntat, men även lite sämre än förväntat. Men det var kul! Och det blev en bra sittning trots att vi bland annat fick tenkiska problem när vi skulle utföra vårt gückel.)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0