Mottagningen

2014-08-18 22:31:00
Min Dag Skolan
Nu är det dags. Ryggmärket är påsytt. Temat är avslöjat och dansen har för första gången blivit uppvisda för publik. Imorgon är det den stora och första dagen på mottagningen som vi har planerat inför ända sedan i vintras.
 
Jag är ännu inte nervös, mest bara otroligt peppad! Jag känner att vi är ungefär så förberedda vi kan vara. Äntligen ska vi få träffa Nollan som vi har längtat så efter.
 
De närmsta fyra veckorna tror jag att jag kommer vara borta ett tag, annat än från Chalmers. Men jag kommer att ha otroligt kul och få dansa flera gånger om dagen. Så jag klarar mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0