WOW - torsdag

2014-08-08 09:56:00
Kalas och festligheter Min Dag
Efter att ha dansat bØfdans länge, länge, länge, drog jag och Gürra till Slottskogen. Lyssnade på Markus Krunegård som allra sist hade tal om mänsklig värme och mötte upp Elsa, Sofia och Anna. Mitt kamerabatteri tog slut så jag tog bara en enda bild på hela kvällen. Men jag åt falafel, lyssnade på the National, hängde i baren och flög runt som en tok i Joey Bada$$s publikhav eftersom den publiken var extra pepp. Och dansade med i en gatufest utanför festivalen där tiggare och festivaldeltagare dansade tillsammans. Kan ha varit det finaste på hela torsdagen.
 
Idag tänker jag dansa, dansa, dansa till Outcast och Icona Pop.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0