Dan före dopparedan

2014-12-23 21:00:00
Min Dag
En tidig morgon, medan solen ännu inte riktigt hade vaknat, åkte jag hem till mina föräldrar. Vi lyckades på samma dag fixa de allra sista julklapparna. Jag hade i och för sig bara en kvar, så jag var klar efter ungefär en halvtimma. De andra var segare.
Vi har även slagit in och lagt klapparna under granen. Det blev en stor hög. Mest på grund av få, stora paket.
Igår hjälpte vi mormor att klä hennes gran. Gillar ju så att hon har äpplen i.
Och idag satte min syster ihop och dekorerade pepparkakshuset. Nu tänker jag ha uppesittarkväll med min familj. Äta en äggmacka eller två (eftersom jag ju inte äter julskinka som de andra) och spela kort. Klappa en katt eller två. Imorgon är det julafton och jag längtar ju så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0