Lördag 6 december

2014-12-07 14:54:00
Ett foto i timmen
09 Vaknar upp i mitt gamla rum hos mina föräldrar. Pälsbollen kommer genast nedspringandes för trappan och vill bli klappad. <3
10 Börjar baka lussekatter efter att ha ätit frukost.
11 till 12 Kokar polkagrisknäck i väntan på att lussekatterna ska bli helt färdiga. (Lussekattdegen blev för övrigt superbt bästa jag någonsin sett, trots glutenfri! Så mycket wow på det.)
13 Tar mig en promenad eftersom det är fint väder. Lyssnar på Värvet-intervjun med Per Holknekt medan jag förargas över alla burkar och flaskor som ligger i dikena. :(
14 till 15 Pluggar.
16 Gör iordning kikärtsbullar medan mamma gör köttbullar.
17 Äter kikärtsbullar och potatismos till middag. Skulle haft lite mindre spiskummin i, annars godkända!
18 till 19 Råkar somna en stund och får denna kokbok i adventspresent. <3
20 till läggdags Spelar spel och pratar med mamma. Pappa kommer då och då och undrar vem som vinner (vilket jag gjorde, hehe). Fint att få vara hemma och vila upp sig då och då. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0