Önskelista

2014-12-08 15:06:00
Konsumtion
Snart är det julafton! Längtar så in i Norden efter denna dag (och helg, firar ju jul i dagarna tre). Här kommer min önskelista! Har dock exkluderat fred på jorden, mer jämställdhet, ett bättre klimat (ur flera aspekter) och att alla jag känner får må bra och ha hälsan. Mest materiella ting, faktiskt.
Sörja för de sina och Liv till varje pris av Kristina Sandberg. Måste få veta hur det går för Maj!
Få bli bjuden på konsert eller någon annan form av föreställning. Typ teater, dansuppvisning eller opera. Eller en resa någonstans, lite vartsomhelst, så länge det är tillsammans med någon fin.
En mortel. Helst i marmor eftersom jag tycker det är finast! Och en bra (elektronisk) köksvåg, ett litermått, en kökspensel i silikon och en vattenkanna (tänker typ Eva Solos, eller liknande).
Typ allt som Design is mine tipsar om här. Kattdisktrasa! Kattkudde!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0