Pepparkaksbyggartävling

2014-12-15 21:50:00
Min Dag
I lördags var jag och Wille hemma hos hennes föräldrar för att vara med i en pepparkasbyggartävling. Wille hade bestämt att vi skulle göra Oslos operahus. Jag försökte hjälpa till, men det gick mest sönder eller blev lite förstört då, så jag höll mig på avstånd tills det var dags att sätta fast svarta non-stop.
Och så blev dettill slut klart! I bakgrunden syns en portugisisk spårvagn som var Willes föräldrars bidrag. Imponerad över de böjda sidbitarna de lyckats få till!
Efter middagen hade vi omröstning. Kanoterna (längst bort till vänster, men syns inte så bra) vann och vi kom sist. Men vi var ändå nöjda över vår insats. Jag fick ju ändå hänga med Wille, det är fint och bra nog. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0