Snart är det ju jul

2014-12-18 15:21:00
Min Dag
Jag har, efter att ha varit hemma hos mina föräldrar i två vändor, fått hit allt julpynt. Glaskulorna har jag hängt upp i fönstret (tänker att det är säkrast och finast så).
Jag trodde tomtarna skulleta över hela lägenheten, men jag hade visst inte så många. De flesta fick plats på hyllan.
Och jag har fått min första julklapp! En yogamatta ifrån Wille, precis vad jag önskade mig. Vi hade tänkt att vi även skulle beställa biljetter till Hello Saferide, men de var slut. :( Hoppas på att det dyker upp något annat bra att gå på istället!
Nu är det inte långt till julafton. Har en julklapp kvar att fixa, sedan är jag klar och tänker bara njuta av någon slags julfrid. Och plugga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0