Ärtsoppa, metalldetektor och bØferålkort

2014-02-19 23:29:00
Min Dag
Idag har vi i bØf [båff] serverat ärtsoppa till alla sektionsmedlemmar för att påminna dem om att idag var sista dagen att anmäla sig till tentorna. Jag är så himla nöjd över att den vegetariska ärtsoppan och riskakorna vi köpte var ekologiska. Gillar när det är det enda alternativet!
Min nolluppdragschef Dash håller på att samla in pengar till sin metalldetektor. Det verkar gå hyfsat bra för honom, men han är ännu en bit kvar till målet. Så har ni några enkronor ni vill bli av med är det bara att komma bort till Spritköket där bössan står och väntar på er!
Och så har vi tagit massor av kort. Mest för att få kort på allihop med bØferåler på.
Och så har jag varit på två möten och hängt lite i Kajsabaren med andra ordföranden. Lite av en vanlig onsdag, fast ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0