Senaste månaden

2014-02-15 23:58:00
Min Dag
Senaste månaden har jag
 
- syttt klart min bØferål, vilket de andra finingarna i bØf [båff] också har gjort.
- varit på NollKickoff med tillhörande sittning och fick träffa nästan alla andra nollkommittéernas medlemmar.
- tillsammans med hela mitt bØf, och med hjälp av bØf-13, klarat varvet på Chalmers pubrunda! Vilket alltså betyder att vi besökte alla 21 pubar på Chalmers och tog något att dricka på varje ställe under en och samma kväll.
- varit på Kfkb6-14:s första, egna sittning i Gasquen och vi i bØf-14 gjorde vårt första, mer genomplanerade gückel tillsammans.
 
- haft en finfin överlämningsmiddag.Vi i bØf-14 lagade pastasallad till bØf-13, dansade vår äventyrsdans som gückel, fick kontinuiteter och hade jättekul!
- gått på massor av möten. Speciellt lunchmöten.
- fått nycklar till Skrubben, vårt föreningsrum.
 
- haft postomsitts med mina pateter (alltså de föregågna ordföranden i bØf), eller med andra ord: ordförandeØhl.
- planerat och diskuterat.
- firat mormor och mamma på deras respektive födelsedagar.
- skrivit klart den här läsperiodens enda labbrapport och blivit klart med vardagsmolekylsprojektet. Så. Härligt.
- bestämt mig för att bygga Cortège det här året (så vill ni köpa ett cortègeprogram är det bara att säga till!) och det tillsammans med ett finfint gäng.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0