BØferåler

2014-01-17 13:40:00
Min Dag
De senaste dagarna har jag och de andra bØf-medlemmarna varit upptagna med att fixa våra bØferåler (bØf+overall). Sprättat, klippt, färgat, sytt, lyssnat på samma låtar hundra gånger, förbannat oss över nålar och trådar, klippt ut bokstäver och sytt ännu mera.
Jag klippte ut alla fjorton nollor medan halva overallen färgades svart.
Först på torsdag, på pubrundan kommer vi att få visa våra overaller offentligt och ha dem på oss. Det ska bli så himla kul!
Och så har snön bestämt sig för att komma till den här västra delen av Sverige. För tillfället yr den runt i luften som om att den inte riktigt vet var den ska ta vägen och letar efter bästa platsen att slå sig ner på.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0