Fredag 10 januari

2014-01-11 12:50:00
Ett foto i timmen
09 Vaknade, gick upp, duschade och klappade keliga katter.
10 Åt och drack det här till frukost: löskokt ägg, äppeljuice, havregrynsgröt med russin och blåbärste (mitt nya favoritte som är så himla gott tillsammans med mjölk).
11 Vilade en stund för jag mådde inte bra (inte värre än en förkylning som vägrar släppa taget) och lyssnade sedan mest på den här herrn efteråt.
12 Gjorde mig iordning och cyklade till bussen vilken jag trodde att jag hade missat för den kom först inte och jag visste inte vad jag skulle göra för jag var tvungen att ta just den bussen. Men den kom till slut.
13 Besökte tre olika apotek och var nära att ge upp men fick på tredje försöket till slut tag i vaccinet jag behövde och gick sedan tillsammans med Emelieoch blev vaccinerad.
14 Hade ont i armen (Gardasil-vaccinet gör ont men också gott), köpte tröstgodis och åkte in till Göteborg.
15 Tittade på Åhléns, NK:s och COS:s rea. Köpte något så jätteintressant som ett par strumpbyxor.
16Åkte till Chalmers för att plugga. Elin hittade mig och jag gav henne en ordentlig kram.
17 till 18Tittade på när nya sexmästeriet sydde sina overaller, pluggade och åt upp nästan allt godis.
19 Bestämde mig för att åka med tåget hem.
20 Cyklade hem, såg högstadieelever stå utanför ungdomsgården och tänkte att precis det där gjorde jag också för himlans massa år sedan, kom hem och åt middag.
21 och framåt Åt mangosorbet, försökte komma på någon film jag vill se men plötsligt var klockan mycket och jag trött.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0