Att göra när en har sommarlov, no 2

2014-07-07 14:47:00
Min Dag
Hänga hemma hos Elsa tillsammans med Anna och Sofia. Dricka piggelindrink, ta hemmagjord lakritsshot, äta tacosrester, lyssna på HåkanH och bara prata om allt. <3
Börja se på Orange is the new black efter tips från syster och vänner. Så bra serie. Ogillar ju Mendez starkt och hoppas på att han får sparken snarast ...
Hänga med bästa undulaterna i en park tillsammans med andra Chalmersvänner, komma in i en fest som är på upphällningen och bara dansa, dansa, dansa, gå hem och hänga hos Elin och missa bussar. Ha ett fint samtal med den äldre mannen på bussätet bredvid mitt i natten om miljö- och jämställdhetspolitik och fotbolls-VM. Så fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0