Du, sjutton år

2014-06-17 21:00:00
Kalas och festligheter Min Dag
Hipp, hipp, hurra! Idag fyller min lillasyster 17 år. Galet. Tror inte jag vill inse det, för häromdagen fick jag för mig att hon skulle fylla 16 år, igen. Och min bror fick för sig att hon skulle fylla 18, ingen som har riktig koll.
Födelsedagsbarnet hade i vart fall bestämt att vi skulle äta grillat, så jag skar upp en aubergine till mig eftersom de andra skulle äta något jag inte äter.
Champinjoner, sparris, pommes frites och aubergine med mozzarellaost. Nomnomnom.
Fick "som marängswiss, fast med jordgubbar" till efterrätt, enligt mamma. Oh, well, nästan.
Födelsedagsbarnet och mormor som visar upp kudden som var en present. <3 Grattis, grattis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0