Examensfest

2014-06-15 19:31:00
Kalas och festligheter
Igår packade jag och min familj (minus bror min) in oss i bilen och åkte iväg på vägar där mobilen ibland sa "no service". (Ful min, btw.)
Vi kom till slut fram till min kusins examensfest och blev bjudna på fördrink! Min kusin är nu färdigutbildad ekonom och vi är alla så stolta över henne och glada för hennes skull!
Jag och bästa mamma.
 Min yngsta, 5-åriga kusin tog det här kortet. Han ville jag skulle ta kort på solen, men jag visade honom hur han kunde göra det själv, så då gjorde han det.
Efter maten gick vi en promenad för att se huset min kusin bor i tillsammans med sin pojkvän. Gick förbi en sjö på vägen.
Sedan gick vi tillbaka igen efter att nästan blivit sönderbitna av alla knott.
Och så dansade vi i ladan (jag fick dansa till HåkanH <3), drack slånbärslikör och värmde oss framför en eld utomhus tills klockan började närma sig två och min familj ville åka hem.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0