Håkan H

2014-06-10 20:06:00
Filmer Kalas och festligheter Min Dag Musik

Håkan H - Ullevi 2014 from Elin Haraldsson on Vimeo.
Filmen är till Anna, eftersom jag lovade. Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt. Varsågod. <3

Lördagens konsert var helt magisk. Ville ju aldrig att den skulle ta slut. (Förutom att jag var jättetörstig och började få ont i fötterna.) Jag blev full av lycka och så himla glad över att han spelade så många av mina favoritlåtar. Och att han tog upp så många andra artister på scen. Att han ville att fler av sina artistvänner skulle få känna känslan av att få sjunga inför ett mer än fullsatt Ullevi.

Den sittande delen av publiken gjorde vågen och det var en underbar känsla att få stå ett steg nedanför och observera mänsklig samtakt. Och när den större delen av publiken gjorde en stjärnhimmel i mörkret genom att tända lampan på sina mobiltelefoner, då kände jag att det här var bästa stället just nu i världen.  Det var så fint, alltihop. Och efter att ha sett fyrverkerier avtecknas mot natthimlen gick vi ut från arenan medan Håkan stod kvar och försökte säga tack och hej till varenda en och oss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0