Lördag 22 mars

2014-03-23 19:00:00
Ett foto i timmen
 09 Vaknar, klappar en och en annan katt och ligger kvar och lyssnar på lite podcast innan det blir dags att gå upp.
10Äter frukost och läser tidningen.
11 Börjar min storstädning av mitt rum lyssnandes till musik.
12 Rensar bland mina tidningar och i min bokhylla.
13 Äter rödbetsbiffar med yoghurtsås och fetaostsallad till lunch och fortsätter sedan att städa klart.
14 till15Till slut klar med städningen och sätter mig i soffan en stund. Får sällskap av den här damen. Somnar.
16 till 17 Sitter vid datorn och läser igenom bloggar, spelar BTD och kollar på youtubeklipp.
18Börjar göra mig iordning. (Bild på min blus för er som inte ser det (kanske typ alla).)
19Cyklar till bussen i regnet och åker in till Göteborg.
20 till 22Ser The grand Budapest Hotel på bio med bästa Wille och ett fint gäng personer (lite extra kul att Niklas hade kommit ner från Stockholm och var en del av det här gänget!). Åh, den var så bra. För er som precis som jag vill ha förvarningar: en katt dör och fyra fingrar klipps av.
23 Åker bussen hem med Niklas som sällskap. Pratar med mamma, får teleofonsamtal av Patrik och går och lägger mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0