Rosett i håret, finsittning och möta stadens uppvaknande

2014-03-31 22:51:00
Kalas och festligheter
I helgen var jag, tillsammans med bØf och andra bra nollK:n, på det tredje nollKkalaset vilket var en finare sittning. Så jag bad Emelie fixa en rosett i mitt hår, åt otroligt god mat, misslyckades med vårt gückel men åt popcorn som tröst och tackade Gud (nästan) för att jag inte tagit högklackade skor.
Och tillsammans med mitt bØf och några andra som hängde på, sprang vi direkt efter sittningen och bytte klänningar, frack och kostym till finaste bØferålerna. Missade att gå till Gasquen för att vi hittade på annat att göra.
 
Jag missade sista bussen, vandrade genom Göteborg tillsammans med Baghera och Dash medan gryningen försiktigt väckte staden och en kunde börja ana spår efter att den varit med om en del under nattens gång. Blev hämtad med cykel vid busstationen (så överlycklig över att jag inte skulle behöva gå) och kom hem till Patrik när klockan började närma sig halv sju.
 
Lång men fin och bra lördag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0