Saker jag gillar, söndag

2014-03-16 19:23:00
Tankar Och Funderingar
 
 
 
 
Kakan Hermansson är i Västsahara som journalist och försöker få en bild av hur läget är där. Hon besöker bland annat flyktingläger och det är otroligt hur strukturerat allt är trots kris och krig.
 
BAMF Girls Club. Kommer med nya avsnitt då och då. Så bra!
 Att jag den kommande läsperioden (alltså de kommande nästa åtta veckor (utöver påsklov och omtentavecka)) kommer att vara ledig ungefär varje måndag och fredag. Kommer ha så mycket tid att lägga på pluggandet, bØf, läsa böcker och umgås med personer jag annars inte hinner träffa.
 Det här receptet på en vegetarisk (och glutenfri!) rätt med bland annat quinoa, ägg, broccoli och svamp vill jag testa. En får scrolla ner en bit innan receptet kommer.
 Att jag varit på dop idag (trots fem timmars sömn på grund av att jag var på ET-raj (eftertenta-raj) i går) och fick se Patrik bli gudfar till en liten kille.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0