Mammas dag

2014-05-28 11:00:00
Kalas och festligheter Tankar Och Funderingar
Efter att ha röstati söndags spenderade jag resten av dagen med att fira mammor i min släkt (och att såklart plugga) hemma hos oss. Korna tittade på oss.
Jag och min fina mamma. <3 Älskar dig. Så himla bra som låter mig bära de kläder jag vill, studera till vad jag vill, äta vad jag vill och helt enkelt få vara den jag är. När en ibland matas med bilder, prat och texter som resulterar i tankar om att en inte duger, då är det fint att veta att mor min ändå tycker att jag är så himla bra. Och det betyder ändå mest. Tack. <3
Vi åt mat och tårta. Och hoppade studsmatta emellanåt.
"Ta kort på den här bilen", sa mitt kusinbarn. Klart jag kan göra det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0