Sommarlov, nu

2014-05-29 22:39:00
Kalas och festligheter Min Dag
Igår gjorde jag det här läsårets sista tenta. Jag har nu gått ett helt år på Chalmers och det känns så himla rätt och nästan självklart. Vi firade det hela med att ha fest. Först med en fantastisk utsikt över Göteborg.
Och fortsatte sedan på en gräsplätt tills solen gick ner. Då fortsatte vi inomhus och jag dansade bØfdanser med min kassör och sedan själv tills klockan närmade sig morgontid.
 
Och idag hängde jag med allra bästa Wille och tog ikapp massor av tid som vi inte hunnits ses. <3 Vi planerade massor av saker att göra i sommar. Kan ha varit bland det bästa på länge (fastän båda var lite, lite "dagen-efter").
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0