Val- och mors dag

2014-05-25 12:08:00
Min Dag
Har ungefär precis kommit hem igen efter att ha varit och röstat. Vilket jag hoppas att ni också gör (om ni är berättigade, såklart). För mig är det en skyldighet och självklarhet om en bor i ett demokratiskt land. En blank röst är bättre än att inte rösta alls.
 
För mig är miljöfrågor och frågor rörande mänskliga rättigheter viktigast. Det jag gillar med EU-valet är att en får möjlighet att påverka fler länders politik än sitt eget, vilket är bra när det gäller större frågor som miljön.
 
Iväg och rösta med er (om ni inte redan gjort det, såklart)! Nu ska jag krama om min mamma. <3 (Och plugga lite inför tentorna, har ju tentavecka nästa vecka!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0