Måla sektionsmärket och Veraspex

2014-11-15 14:02:25
Kalas och festligheter Min Dag Skolan
I går bestämde vi oss för att det var dags att måla vårt sektionsmärke i Olgas trappor, trots att det var blött i trappan och fuktigt i luften. Det var i vart fall inte en dag där det regnade, så vi tyckte att det under rådande omständigheter (få oregninga dagar såhär års) en av de bättre dagarna att göra detta på.
Efter ungefär en och en halvtimma var vi klara! Vi blev mycket nöjda med resultatet. Senare på kvällen mötte jag upp de flesta av mina undulater för att gå och se vår undulat Astrid i huvudrollen i årets Veraspex. Jag glömde ta bilder, men här finns det några att se om ni vill (och det vill ni!). Spexet var för övirgt alldeles fantastiskt.
Efteråt letade jag upp mina bØf:are och kom hem senare än vad jag hade tänkt mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0