När en är hem-hemma

2014-11-13 22:31:00
Min Dag
Direkt efter att tentan var gjord satte jag mig på tåget hem till mina föräldrar för att få vara med dem ett tag. Fick ett linne av min syster pga att hon hade köpt fel storlek. Superbt!
Både min syster och min mamma var lediga på fredagen, så vi åkte iväg en sväng och köpte sådant som vi tänkte att vi behövde.
Jag hade massor av tid till att läsa annat än kurslitteratur. Den lyxen!
 Hade också tid tillatt klappa lite på pälsbollen och ta en springtur på landsvägen.
En stackars pumpa var kvar ute i landet, så den tog vi in och skar och skalade. Det går mycket snabbare när en är fler än en!
Det blir så himla mycket mat av en pumpa! Vilket ju är alldeles strålande. Det blev mycket, mycket över trots att vi gjorde soppa till hela familjen, i och för sig som förrätt, men ändå.
Så finfint att få åka hem-hem ibland. <3
 

Kommentarer
Postat av: Elin

så härliga bilder!

2014-11-14 @ 10:25:52
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0