Tunnbrödsbak och hemmagjord pizza

2014-10-10 18:47:00
Min Dag
Förra lördagen åkte jaghem till mina föräldrar igen.
Mormor, mamma, pappa och min syster höll på att baka tunnbröd. De var i princip klara när jag kom, så det fanns nybakt bröd att äta. Är ju bland det absolut godaste!
Efter att ha provsmakatnågra brödbitar och kramats och klappat katter, gick jag ut och hämtade tomater och mangold.
För att ha detpå pizza tillsammans med zuccini, champinjoner och mozzarella. Så. Gott.
 In i ugnen medden! Jag fick göra två glutenfria- och vegetariska pizzor, vilket ledde till två matlådor att ta med hem. Hurra!
Mormor tyckte pizzan vargod, så hon tog lite extra. <3
 Vi dansade, dansade och dansade efter att allt bakande var klart. Helt klart det bästa på länge! Och hade luftband, med mimande körsångare och bakgrundsdansörer. <3 <3 <3
På söndagen gick jag på kalas innan det var dags att åka tillbaka till storstan. Så himla bra helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0