Flyttat

2014-09-04 09:19:00
Min Dag
Mitt i mottagningen fickjag tillträde till en lägenhet. Så jag packade upp flyttlådor min familj tog med sig hemifrån istället för att gå på Cocktailkväll med Nollan.
Jag har ännu inget vettigt nattduksbord. Men efter att ha ätit frukost på golvet i två dagar har jag nu fått ett köksbord och två stolar, vilket jag prioriterar. Jag har även märkt att jag saknat både stekspade, smörkniv, kastrull, djupa tallrikar, knivar och assietter. Nu saknar jag bara kastruller, knivar och assietter. Och dricksglas har jag tydligen i mängder.
Mitt apelsinträd (och min ruccola) fick följa med flyttlass nummer två. Ätbara/användbara prydnader är de bästa, helt klart!
Det är så skönt och en sådan skillnad på att ha några minuters cykeltur till skolan istället för en resetid på en och en halvtimme. Superbt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0