Middagsbjudningar och grönsaker

2014-09-16 21:32:00
Min Dag
Jag var hemma hosmina föräldrar i söndag för att rösta och få bli bjuden på middag. Passade på att titta till mina pumpor som hunnit bli stora, orange och många. Hoppas de är klara snart för jag börjar bli sugen på pumpapaj!
Att få ta med sig nyskördade grönsaker hem till lägenheten kan ju vara bland det allra bästa. Mitt kylskåp (och frys) är nu proppfull med mangold, majs, sockerärter, morötter, rödbetor, persilja, dill och tomater. Tack. <3
Och i måndags bjöd den här coolingen hem mig till sig på middag. Vi pratade mycket om valet och hon visade mig superba ställen att löpträna på. Är så oändligt glad över att vi bara bor tio minuters cykeltur ifrån varandra numera. Bästa, bästa Wille. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0