Tjugotvå

2014-09-18 23:17:00
Min Dag
Idag fyller jag 22 år. Jag har firat det med att äta cheesecake med mina bØf:are, få grattiskramar och -pussar och bjuda hem min familj till lägenheten. Och häromdagen köpte jag mig en ny hatt (och en till) i för tidig födelsdagspresent till mig själv.
Min familj (plus farmor, farfar och mormor <3) bjöd jag också på cheesecake. Och svamprisotto, och i omvänd ordning. Mormor hade för övrigt med sig fler kakor, så jag tror ingen inte gick mätt härifrån. Vilket ju är himla fint.
Jag fick till exempel ätbara växter av min familj i present. <3 Och massor av köksredskap av mormor, så nu klarar jag mig nog ett tag.
Cortége-ölglaset får duga som vas för blommorna jag fick av farmor och farfar och, som alltid, årets sista ros av mormor. Så himla fint att de ville komma hit. Fick dessutom satt upp en sänglampa och fixat min taklampa. Så utöver huvudvärken jag fick på eftermiddagen har jag haft en superbt bra och fin födelsedag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0