Påskdagen

2015-04-08 20:12:00
Min Dag
Påskdagen spenderade jag med att plugga och gå en lång promenad på över en timma ner till havet och tillbaka. Det var så himla vackert och fint väder, men jag hade glömt kameran hemma så det blev inget fotograferande. Fick i vart lyssnat på flera podcastavsnitt och träningsvärken från gårdagen att nästan försvinna.
 
Fick mina föräldrar att nästan äta vegetariskt till middag (genom att laga en rätt innehållandes makaroner, stekt lök, stekta champinjoner och avokado), hehe. Men de hittade några prinskorvar som behövdes ätas upp ... So close.
 
Himlen var för övrigt så vacker på kvällen och jag försökte få en bra bild och den ovan blev den bästa. Och sedan gick jag och lade mig relativt tidigt för att kunna gå upp tidigt.
Jahopp, jahopp, det var min påsk. Hoppas ni har haft det finfint, ni med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0