Förberedelser inför och n0llans ankomst

2015-08-18 12:12:28
Kalas och festligheter Min Dag
Häromkvällen tänkte vi att vi kunde vara fina pateter till våra bØf-barn och baka mat till dem så att de inte svälter ihjäl under mottagningen.
Så vi bakade matpajer hemma hos mig.
De blev både bra och mindre bra, men så får det vara! Tanken som räknas, tänkte vi.
Och så käkade vi yoghurt med blåbär för att det är gott och hade allmänt nice häng. Guppi visade sina barrista-skills, till exempel.
Igår kväll var det tradionsenligt Champagnefrukost (med alkoholfri champagne, alla kan vara lugna!). bØf-15 visade sin dans, presenterade temat och gav små reminders. Så himla duktiga!
Imorse gav vi i Styret (minus Katta) oss iväg för att spana in n0llan medan de tågade uppför Viktor Rydbergsgatan för att ta sig från Götaplatsen till Chalmers.
Spanade även in våra barn som hade lagt ifrån sig overallerna för att smälta in bland n0llan. BjØrk dansade fram med grön-svart krona på huvudet.
En banan och äkta hip-hopare var också med i tåget. Sådär, ja. Nu är mottagningen 2015 igång och ikväll ska jag hänga med min pHaddergrupp och träffa n0llan på riktigt och inte bara på håll. Så himla pepp på dessa fyra veckor som stundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0