Första december

2015-12-01 09:20:00
Min Dag
Första december är här och vi lyckades ta oss igenom gråa november. Jag har sovmorgon idag så passade på att pynta litegrann (med extra betoning på lite). Iittala-kulorna är upphängda i fönstrena, och det är väl i princip allt hittills.
Första avsnittet av årets julkalender har jag också hunnit se. Verkar hittills okej och en aning lovande. Tänkte också försöka lyssna på radions julkalender någon gång under dagen.
Vår sektionstidning Galax-Posten har i år gjort en julkalender som heter "Jakten på tomten". Så himla kul. Första avsnittet har inte kommit ut än, men tills dess har ni trailern här. Tror det kommer bli kul och bra!
Nu ska jag i väg och labba. Igår renade vi proteiner som vi fått muterade E. coli:sar att producera, men idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Det ger sig. Ha en finfin första december och glöm inte att från och med idag får en dricka julmust, smutta på glögg, lyssna på julmusik och mysa omkring med rätta. Hurra.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vilken fin kula! :)

2015-12-01 @ 09:33:21
URL: http://ajosefinm.blogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0