God jul <3

2015-12-24 09:32:00
Min Dag
God jul på er denna julaftonsmorgon (och resterande delen av dagen/helgen)! Jag har hittills varit hos farmor och farfar och ätit julfrukost, som vi brukar.
Och öppnat första julklappen från julpåsen. Trodde inte jag skulle få någon, men mamma-tomten hade visst varit framme. :)
Nu ska jag se på julkalender, göra västerbottenostpaj (det blir mitt vegetariska bidrag till årets julbord), klappa katter och vänta på att det blir dags för att dricka glögg. Hoppas ni får en finfin helg (varje sig ni firar jul eller inte) och får umgås med folk ni tycker om. Ta hand om varandra! Det är kanske det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0