Juldagen

2015-12-25 14:59:00
Min Dag
God fortsättning på er, från mig, och Eskil som ligger och myser under granen bland alla klappar som är kvar. Vi ska fira jul med mormor imorgon, så vi har sparat lejonparten av julklapparna tills dess. Vi tycker det blir trevligast och finast så.
Idag har jag hängt med/klappat den här pälsiga damen (Ester) som sitter lite som hon vill, pluggat bioreaktionsteknik (tenta efter jul, ju), lyssnat på Beatles, läst bloggar och ska väl snart gå ner till farmor och farfar för att julmysa lite till (dvs äta ris à la Malta, pepparkakor och annan julmat).
Apropå Beatles så har de ju släppts på Spotify nu. Hurra, hurra. Har lagt märke till att de har flest lyssnare i Mexico City, och Sydamerika överlag, och har haft ända sedan igår. Jag finner det intressant, men tänker lämna det utan vidare analys. Ha en finfin juldag, vettja!

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Söt!

2015-12-25 @ 15:16:02
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0