Jullov och musikhjälpen

2015-12-18 17:37:14
Min Dag
Sista lektionen och sista obligatoriska momentet genomfördes idag på förmiddagen, och därmed har även jag till slut fått jullov. Alla rapporter och inlämningsuppgifter är inlämnade och nu är det bara tentaplugg kvar. Så jullovet benämns egentligen "självstudieveckor" eftersom jag har tentor i januari, men några dagars ledighet tänkte jag ändå ge mig själv. Spenderade eftermiddagen med att införskaffa julklappar, så nu ska det vara avklarat till största delen.
Bilden ovan tog för övrigt i måndags på morgonen. Det är ändå lite mysigt att gå upp nu när solen är på väg att få hela staden att vakna.
 
Och så håller ju Musikhjälpen på till imorgon. Önska en låt, eller två, eller skänk pengar till något engagemang, vettja. Hade gärna fått att någon jag känner gett pengar till Musikhjälpen i mitt namn i julklapp, så det är ju ett julklappstips. För övrigt har ju ett härligt gäng på vår sektion satt igång ett engagemang där de sålde fika på lunchrasten och alla pengar de fått in går till Musikhjälpen. De har för tillfället fått in över 3 400 kronor vilket ju är fantastiskt! Så till detta engagemang kan ni exempelvis skänka pengar.
 
I vilket fall, hoppas ni får en finfin julhelg och att ni får umgås med personer ni tycker om och får kramas mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0