Snö och plugg en decembersöndag

2015-12-27 15:36:49
Min Dag
Imorse när vi vaknade såg det ut såhär. Precis som väderprognosen hade lovat. Ett litet lager med snö över landskapet.
Ljungen (eller vad det är) på verandan hade fått ett litet täcke.
Liksom granriset.
 Min kusin (tillika granne) har gjort en snögubbe, men jag har mest hållt mig inomhus och pluggat, läst bloggar och gjort blogginlägg. Tog dock en liten promenad förut för att jag behövde få röra på mig. Och så käkade jag äggost till frukost, så gott!
Nu ser det för övrigt ut såhär. Ett litet täcke över gräsmattan och sol som tittar fram mellan de gråtyngda molnen. Det var nog om detta. Ha en fin söndagskväll, hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0