Tisdag 22 december

2015-12-26 11:12:15
Ett foto i timmen
08 Äter frukost (havregrynsgröt med blåbär och russin, mackor och te) och fixar iordning i lägenheten. Julstädar det sista, så att säga.
09 Packat och klart och nästan helt redo för att ge mig av.
10 Sitter på bussen och åker över Nordre älv. Blir sedan upphämtad av mamma.
11 Är hemma hos mina föräldrar ute på landet och slår in de sista julklapparna, klappar katter och kramas.
12 Käkar wraps med linsröra och sallad till lunch. Gott och mättande!
13 Skriver i min kontinuitet så att jag kan ge den till min efterträdare.
14 till 15 Redigerar bilder, pratar med mamma som slår in julklappar, visar henne världens 16 vackraste träd, och läser bloggar.
16 Ser dagens avsnitt av julkalendern, och försöker få reda på vad som ska hända under kvällen.
17 Äter potatis, morot, fisk och sallad till middag. Och blir körd av mamma in till Kungälv.
18 till 20 Möter upp Anton och Erik på Trappan bio för att se Star Wars-filmen. Den var ju ändå himla bra. Träffade på bland annat några gamla klasskamrater som också råkade vara där, kul!
21 Blir hemkörd av mamma genom ett regnigt Kungälv.

 22 Klappar katterna och lyssnar på podcast tills jag somnar.
Upptäckte för övrigt att jag inte tagit en enda selfie/groupie under hela dagen, vilket ju är smått otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0