Vi har fått efterträdare!

2015-12-11 20:00:00
Kalas och festligheter
I tisdags hade vi sektionsmöte vilket innebar inval till bland annt Styret. Så vi har fått ett gött gäng som kan fortsätta driva sektionensstyrelsen arbete efter att vi gått av. På bilden syns Tisse (nya kassören), Brumm (gamla infoansvarig), Gürra (nya ordf), Anton (gamla ordf), Dace (nya infoansvarig) och Alex (min efterträdare). Jag blev för övrigt invald till projektledare för bioteknikdagarna och har fått en härlig projektgrupp att få arbeta med. Är så pepp på detta nya uppdrag och känner mig alldeles superredo att lämna över till Alex.
Jag passade såklart på att ta en selfie med min efterträdare, och Dace fick också vara med. De här gossarna, plus resten av gänget, kommer göra ett alldeles strålandde jobb. Det är jag övertygad om.
Efter ett tag kom Dash in för att säga grattis till alla och krama Lenis som är invald till nästa års SAMO. Och efter att ha firat och hurrat för Styrets invalda, följde jag med bland annat de här två.
För att gratta bØf:s efterträdare. Jag har ju fått barnbarn, ta mig tusan! Han till höger om mig är nästa års ordförande och jag är säker på att det kommer blir superbra!
Tänkte vi kunde köra en presentation, så från vänster: Chewie (far min), jag, Swift (mitt barnbarn), Emma (nya pHadderchefen), Guppi och Wilse (nya nØlluppdragschefen). Firade även KfKb6:s efterträdare och dansade så att jag fick träningsvärk i hela kroppen i två hela dagar efteråt. Men det var det såklart värt!
Här är ett till glatt och pepp gäng med gamla bØf:are! Och ungefär klockan sex på morgonen var jag hemma i min lägenheten. Men hade en så otroligt kul och vill återigen säga stort grattis till alla invalda. Ni kommer göra ett supergrymt bra jobb och ha så mycket kul. Heja, heja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0