Can you at all times wear socks, because I'm still scared of feet

2015-02-13 20:07:13
Konsumtion Min Dag
I onsdags kunde jag äntligen hämta ut ett paket innehållandes ett par skor som jag hade beställt. Har velat ha dessa ända sedan jag såg dem i en affär någon gång runt julas! Tycker de är precis lagom av allt och perfekta.
Men de har varit stört omöjliga att hitta i min storlek sedan dess. Jag lyckades dock till sut hitta dem förra veckan (dessutom på rea!), dock i brunt istället för svart som jag helst hade velat ha. Men tänkte att alla mina andra vinterskor är svarta och kan vara kul med någon färg.
Ett av mina par vinterkängorbörjar dessutom sjunga på sista refrängen, så detta var mycket lägligt. De är vattenavisande (gore-tex <3), varma och ursköna. Perfekt!
 
Rubriken kommer för övrigt från Hello Saferides låt "the quiz".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0