Måndagsfint; inspirationstal, trähylla och potatis med fikon

2015-02-09 17:27:00
Fint

What I have to Offer from Eliot Rausch on Vimeo.

Så värt de fem minutrarna att bara lyssna (och titta gärna i fullskärm). "What I have to offer is me. What you have to offer is you." Synd att det ännu inte är självklart för hela mänskligheten. Vi måste ta hand om varandra.
Kan ha hittat en hylla som skulle passa perfekt hos mig. Jag börjar verkligen behöva något ställe att ha alla mina böcker på, och den här är precis i min stil (älskar mörkt trä!). Synd bara att den är så himlans dyr (och bara fraktar till USA) ... Hade jag haft tid hade jag snickrat ihop något liknande själv!
Alltså, det här receptet på ugnsrostad sötpotatis och fikon! Shit, pommes! Det här vill jag äta någon gång den här veckan för det låter ju så himla gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0