Flätor i fläta och shoppat

2015-07-30 08:45:48
Konsumtion Min Dag
I tisdags var jag ledig och fick mamma att hjälpa mig göra denna fläta. Flätor i en fläta, alltså. Såg en tjej på stan häromdagen som hade något liknande och tyckte det såg så fint ut att jag ville testa om det gick att göra med mitt tunna hår. Okej ändå, tycker jag.
Har för övrigt köpt en ny dress, tröja + byxor i liknnande mönster. Gillade mönstret så mycket att jag köpte båda delarna. Mormor och mamma har godkänt och vill typ köpa ett likadant set själva.
Tisdagen fortsatte i vart fall med att jag och mamma åkte till Stenungsund för att gå i affärer + handla mat. Mamma hittade byxorna till höger åt mig och hon sa sedan efteråt att "jag såg direkt att du skulle ha dem".
Så himla fint mönster. Gillar det här modet med massa fina mönster som är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0