Flätor och solisar

2015-07-06 09:00:06
Konsumtion
Har en liten dröm om att få tillräckligt långt hår att det går att göra snygga frisyrer och speciellt flätor. Tror dock min föreställning ligger i att jag tror att håret automatiskt blir tjockt om det blir långt, vilket jag kan förstå om jag tänker igenom det men helt enkelt struntar i för att jag bara inte vill inse fakta. I vilket fall så hade jag tyckt det vore fett med nice att kunna ha en fläta som ligger över axeln och fortsätter ner en bit.
Så länge får jag nog nöja mig med flätan ni ser ovan, och försök till sneda flätor så att de i vart fall hamnar någonstans under käkbenet när jag (försöker) lägger den över axeln.
Har för övrigt köpt nya solglasögon. Glömde mitt enda (hela/snygga) par hemma hos mina föräldrar (ve och fasa!) och i detta vädret kan en ju inte vara utan ett par. Känner mig lite kattig i dem och tänker att vi ska hitta på äventyr ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0