Ballongdjur och blomtatuering

2015-06-29 17:49:38
Fint
Den japanska konstnären Masayoshi Matsumoto skapar ballongdjur, men väldigt detaljrika och häftiga sådana. Alla är så himla fina, men gillar ju den här ugglan mest ändå.
Om jag någon gång skulle få för mig att göra en tatuering känns det som att this is it! Så enkel men åh, så vacker.
 

Denali from FELT SOUL MEDIA on Vimeo.

"There is this really smart scientist guy who thought that people can learn a lot from dogs. He said that when someone you love walks through the door, even if that happens five times a day, you should go totally insane of joy."  Vackert. Så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0