It's half-past the moonlight, nobody would see us go

2015-06-24 09:10:00
Min Dag
Lyxen med att mamma köpte för mycket (?) jordgubbar till midsommar är att en därefter kan äta dem lite närsom. Jag har till exempel ätit dem till frukost varje dag sedan dess tillsammans med flingor, russin och mjölk. Och till lunch och till mellanmål. Nomnomnom.
När jag inte har jobbat har jag lyssnat på Esters spinnande och hej-jamande. Och pratat om "livet" med mamma.
Och läst bok, både till frukosten och i soffan under dagen. Den är för övrigt snart, snart utläst (och jag kan verkligen rekommendera den!).
 Och nu har jag ledigt från jobbet i några veckor (om jag inte blir inringd; livet som vikarie) och jag har lite olika saker inbokade och saker som jag tänker att jag ska göra men vet inte när. Så sommarlov på riktigt, alltså.
 
Titeln kommer för övrigt från Crystal Fighters "Plage", till vilken jag skrek "JAAAAAA!" rätt ut när de spelade den på Way Out West för-förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0