Midsommar

2015-06-19 10:09:00
Kalas och festligheter Min Dag
 
Den här midsommaraftonen tänker jag hänga med bland annat Wille och Anton och dricka bubbel och äta grillade grönsaker. Och kanske en och en annan jordgubbe och färskpotatis. Här är för övrigt en bild på mig och Wille från förra året (se, det var visst fint väder förra året, förstår inte varför alla klagar över att det alltid är dåligt väder på midsommar).
 
Men jag börjar jobba kvart i sju imorgon och ska jobba tio timmar över hela lördagen, så min plan är att smita iväg hem helst långt innan midnatt. Och alltså inte sitta uppe tills det börjar bli ljust igen som jag och Wille gjorde förra året.
 
I vilket fall, hoppas ni får en fin midsommar och får umgås med personer ni tycker om!
P.S. Jag har köpt alkoholfritt bubbel. Tänker inte komma bakis till jobbet. D.S.

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

En härlig midsommarafton önskar jag dig!

2015-06-19 @ 10:49:04
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0