Birthday wishlist

2015-09-06 14:57:00
Min Dag
Om lite mindre än två veckor fyller jag år. 23 faktiskt, vilket ju är smått galet men antagligen bara att acceptera. Tills dess tänkte jag att vi kunde ta en kik på min önskelista om jag får önska helt fritt och bortser från självklara och viktiga saker som fred på jorden, mindre miljöförstöring och jämställdhet.
Vin- och champagneglas från Eva Solo. Har slutligen kommit fram till att det är dessa glas jag vill ha, om jag får välja. De är precis rätt minimalistiska; enkla men det "händer" ändå något och inte för mycket.
 
En sladdslös dammsugare eftersom jag har upptäckt att det nog blir lite, lite enklare att städa den här lägenheten jag bor i om jag faktiskt har en dammsugare (blåser in massa pollen på våren vilket är svår-uppborstat). Och en sladdlös tar lite mindre plats. (Vet dock redan att jag kommer få en, men vill ju inte sluta önska mig en för det!)

En mortel och/eller skärbräda i vit marmor. Plus fler bestick (har bara sex av varje och några gånger har jag fått be folk ta med sig bestick pga jag inte har tillräckligt), måste fråga mormor var hon köpte de jag har.

Upplevelser av olika de slag. Typ resor, konserter, vandringar, middagar, utflykter eller bara hänga i ett bollhav.

Får en önska sig en fest med ballonger och fina människor? I så fall gör jag det. Och en och en annan hatt och fluga när jag ändå håller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0