Halloumi, milkshakes och nyklippt

2016-04-18 18:45:45
Min Dag
För någon vecka sedan mötte jag upp Nalle och Bagge för att handla middag. Sedan vandrade vi hemåt till Nalles lya och lagade mat. Det blev för övrigt halloumi (för Nalle hade sjuk cravings på dessa) och rotfrukter i ugn, om ni ville veta.
 
Nalle och Bagge. <3
 
 Bagge hade cravings på milkshakes, så det fixade vi till någon slags efterrätt. Blev extra gott med vaniljsås i, tips tips! Sedan somnade vi lite försent för att egentligen orka oss upp till skolan dagen efter. Men det var det värt.
 
Och så har min grymma syster klippt mig. Det syns inte så jättemycket men hon gjorde finfin styling och jag tänkte att dettamåste jag föreviga. Hon är för övrigt på upphällningen nu och alltså snart färdigutbildad frisör! Wow.

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

myss

Svar: Verkligen. :)
ElinHaraldsson


Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0