Stålmannen och rapporten

2016-08-01 06:05:28
Resor - Indonesien
Jag har de senaste dagarna gått från att vara en 23-åring till att stundtals vara en nioåring. Har till exempel införskaffat en kortlek med Frost-motiv och ett UNO med Stålmannen. Så en cool nioåring, alltså.
 
UNO-spelet har vi öppnat och Annie har hittills vunnit flest gånger. Och vi har ätit glass som hade hunnit smälta på vägen hem från affären, men det har vi börjat få skills i att äta (använder pinnen som sked).
 
Annars är det första augusti (redan?!) och vi har börjat sätta upp små deadlines för oss själva när det kommer till rapportskrivandet. På söndag ska jag och Annie kunna korrekturläsa varandras rapporter och komma med feedback, till exempel. Den 17 augusti ska vi hålla en presentation här på Universitetet innan vi packar ihop oss och åker tillbaka till Göteborg.
 
Så idag sitter jag alltså och skriver och letar upp artiklar att ha som källor, samt försöker att inte bli alltför frustrerad på att internetet är lite för segt för att ett bra flow ska kunna bibehållas. (Redigerar bilder emellanåt för att inte bli galen, så bilder från Singapore kan komma upp lite närsomhelst. ((: ) Puss och hej! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0