Höstsonaten och en mustasch

2016-12-04 10:33:25
Min Dag
En tisdag mitt i november månad mötte jag upp den här kvinnan (Wille) för att käka sushi och sedan vandra ner till Stadsteatern för att se Höstsonaten! Det var nämligen min födelsedagspresent från henne.
---
A tuesday in the middle of the month of November, I ate sushi with this woman (Wille) and then walked down to the City Theatre to watch Höstsonaten! This was my birthday gift from her.
 
I pausen drack vi prosecco, och efter föreställningen (som var mycket bra!) följde jag med henne hem och sov över. Har kommit fram till att sova över hos vänner gör en alltför sällan, men är ju så himla mysigt!
---
In the intermission, we drank prosecco and after the theatrical performance (which was very good!) I went home to Wille's place and slept over. Sleeping over at friend's places is something one does to seldom. It's so cosy!
 
Någon gång i november köpte jag även den här mustaschreflexen för att stödja mustaschkampen. Den pryder nu en av mina vinterkappor och får mig att synas i mörkret. Flera bra grejer i en, alltså!
---
In november, I also bought this reflex in form of a mustasch to support the research of prostate cancer. It is now mounted on one of my winter jackets and makes the vehicles see me during nighttime. More than one good things in one thing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0